ΜΟΔΑ

Το μέλλον των αγορών θα είναι ένας εικονικός κόσμος αγορών

metaverse

Το μέλλον των αγορών έρχεται. Μια φυσική πύλη στο πρώτο εικονικό σύμπαν αγορών στον κόσμο, που ονομάζεται xydrobe, ξεκινά το 2023.

Τι είναι το xydrobe;

Αναπτύχθηκε για το Web3, το xydrobe είναι ένα ψηφιακό τοπίο ενισχυμένο με εικονική πραγματικότητα, όπου μπορείτε να αγοράσετε και να αγοράσετε πραγματικά προϊόντα.

Μέσα στο εποχικό τοπίο ενός xydrobe υπάρχουν επώνυμες παραχωρήσεις τις οποίες η εταιρεία εξήγησε «θα βιωθούν όχι μόνο μέσω της VR στο επίπεδο του ανθρώπινου ματιού αλλά με άρωμα, θερμοκρασία, άνεμο και ήχο surround. Κάνοντας τα ψώνια πολυτελείας από προβλέψιμα σε εκπληκτικά.»

Η Nell Lloyd Malcolm, Διευθύνων Σύμβουλος της xydrobe λέει: «Ξεχάστε όσα γνωρίζετε για την εικονική πραγματικότητα και όσα πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε σήμερα για το Web3, είμαστε εδώ για να αλλάξουμε τις αντιλήψεις και να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας για τα καλά. Εμείς ως ομάδα και ως εταιρεία πιστεύουμε στη δύναμη που έχει η εξαιρετική εμπειρία στο πώς ψωνίζουμε πιο συνειδητά και με μεγαλύτερη ικανοποίηση. Αυτή είναι μόνο η αρχή.”

Με ένα σχέδιο δημιουργίας ενός ποικίλου παζαριού διεθνώς αναγνωρισμένων επωνυμιών πολυτελείας, καθώς και εξειδικευμένων ανεξάρτητων ετικετών, η xydrobe θα προσπαθήσει να αγκαλιάσει σχεδιαστές έτοιμους να αφηγηθούν το DNA της επωνυμίας τους στο κοινό μέσω δημιουργικών και εκθαμβωτικών μέσων που προκαλούν τη σκέψη τους, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

Το μέλλον των αγορών

«Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες με την τεχνολογία VR για τις επωνυμίες να επικοινωνούν περαιτέρω τις συλλογές τους στους πελάτες τους, από την έμπνευση μέχρι τη δεξιοτεχνία των προϊόντων». λέει η Isabella Gallucci, Chief Brand Officer της xydrobe. «Η ικανότητα του Creative Director μιας επωνυμίας να επεκτείνει τις ιδέες του, μέσω των διαδραστικών και καθηλωτικών 4D δυνατοτήτων ενός ξυδρομπουργείου, χωρίς κανέναν περιορισμό, είναι πραγματικά συναρπαστική».

Το Web3 είναι μια ευκαιρία για τις επωνυμίες να δημιουργήσουν νέες συνδέσεις με τους πελάτες, αλλάζοντας τις σχέσεις με τον τρόπο που οι καταναλωτές ψωνίζουν. Πολλές νέες καινοτομίες θα κάνουν το web3 διαφορετικό από το τρέχον ηλεκτρονικό εμπόριο. «Οι πλήρως καθηλωτικές εμπειρίες αγορών υπογραμμίζουν κάτι που θα ήταν αδύνατο στο Web 2.0», γράφει το E-commerce Fastland. 

Back to list

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *